fredag 26 juni 2009

Fick lite lust nu!










Här får ni en bit av veckans tema, Sabina kom till mig i måndags och vi packade ihop oss med målarsakerna och picnic korg ;). Sedan begav vi oss till ett fint och mysigt ställe där vi kunde måla lite tavlor och dricka lite vin kasta lite pinnar i vattnet till Tindra och Frans så dom fick lite motion?!?!Vi hade så himla härligt men dagen slutade inte där nej senare på kvällen när vi åter va hemma, åt vi en god middag och dukade sedan upp våra målar saker igen och satte igång och måla till långt in på natten..


























I onsdags åkte vi till Waxholm och jag blev kvar där tills i går kväll kom hem så sent och nu är jag så trött
för under onsdagen och torsdagen hittade vi på en massa annat skoj som jag återkommer till, med lite tur dyker en stark lust att berätta innan det dåliga vädret åter sätter sina klor i oss, för som jag skrev tidigare idag vem vill sitta inne när det är så underbart ute, nu ska jag krypa i säng.
Vem vet vi kanske redan syns i morgon?! håll koll på bloggen...





3 kommentarer:

  1. Ah vilka underbara bilder!!!! Onskar jag kunde vara med... Ni ar sa fina! Och du ar super snygg i den vita klanningen! Ar den ny? Puss love you jag kommer att ringa dig ikvall, hoppas du ar hemma... Du ar bast!

    SvaraRadera
  2. britt lindberg2 juli 2009 kl. 13:19

    se nästa inlägg!

    SvaraRadera
  3. britt lindberg2 juli 2009 kl. 13:22

    SÅ OTROLIGT VACKRA BILDER!!kram mamma

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails