tisdag 2 juni 2009

Kärlek från en mors dag!


Har nu kommit hem efter en lång lång sväng i skogen med Frans och Tindra.

Tindra ska vara här tills på söndag, för Jerry jobbar och Sabina är på Sweden rock.

Skulle gärna ha velat vara där, men vädret kommer nog inte att vara så bra.

Och jag har fullt upp med att smälta helgen, känns skönt att just nu hänga med me and my self.

Bilden är i från altanen vi satt och åt mat på i helgen!

Jag är så lycklig över att jag har fått ett gäng super underbara barn, det va vad jag tänkte på i skogen idag...Hoppas att dom får uppleva mycket kärlek och få leva ett långt lyckligt liv.

Och att jag inte har gjort får många misstag utan att dom känner sig trygga med sig själva och att dom upplever som jag att de åren jag hade dom till låns va jäkligt nice med mycket kärlek och bus, med en ibland hungrig arg morsa!!!

Uj , vad jag älskar er alla...

Tack för att ni kom ihåg min dag i söndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails