onsdag 10 juni 2009

Stora byggslaget aaaah!


Har suttit och sett på Tv 3 deras nya program, Stora byggslaget! Där dom ska utse bästa hemmafixaren.
Det är inte sant!!! Hur kan man säga att dessa 8 deltagare som delas i två grupper som sedan ska måla små bygga och fixa dessa två hus, ett rum i taget och ett lag väljes ut var vecka som vinnare. Detta ska göras av, som dom säger goda amatörer, då undrar jag var dom har hittat dessa????Om proffs tycker att detta är goda amatörer då är det kris, eller vem som har valt ut dessa? detta va det sämsta inrednings program jag någon sin sett.Simon och Tomas och en bygg expert Jonny Ljungman är domare det är väl det ända som är bra.

Missa ni detta titta på reprisen så förstår ni vad jag menar...

Nu ska jag ut och åka med lilla Scorty och Frans vill nog åka med, måste till affären och handla lite saker som jag tidigare har glömt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails