onsdag 10 juni 2009

Akut hunger!!!!


När jag va ut en sväng och handlade så kom jag på en gamal favorit gillar annars inte smörgås så jätte mycket...
Säkert 2 år sedan jag åt den här sorten senast.

Står och glor rätt in i glasburkarna medans jag pratade i mobilen på ICA, där det stod inlagd gurka, och kom på denna goding med leverpastej , gurka på råg bröd jag menar bara wow den är bara för god, tänkte att jag skulle ha det till frukost eller som natta macka men inte kunde jag vänta och middags hungern satte in så fram med brödet och godiset på och laddade kaffebryggaren och nu sitter jag här både nöjd och glad, Efter denna gigantiska Smörgås så slipper jag middagen idag så nu kan jag hän ge mig till något annat som är lite roligare, fast jag gillar att laga mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails