tisdag 2 juni 2009

Nu är han hemma!


I allt är du en gåta och ändå alldeles öppen och sann...


Vad jag har väntat på dig mitt alldeles egna första barnbarn.

Vi lovar att ta väl hand om dig, och dina farbröder bara längtar att få ta dig i deras famn och bara få bli deras egen speciella farbror...

Och till mig kan du alltid komma vad som än har hänt eller kanske bara just då vill leka en stund eller hänga med henne i skogen eller kanske bara vilja få en sådan kram som bara en farmor kan ge...

Vill också passa på och Gratulera min äldsta son Joachim och hans flickvän Jenny, jag tror ni kommer att bli fantastiska föräldrar.
Lycka till.

1 kommentar:

  1. Guuu så söööööööööööt,har aldrig sett en finare bebis!!!dom har lyckats,dom där jocke å jenny;) kraaam

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails