söndag 7 juni 2009

Känsla ändras!


I går när jag trodde att dagen skulle bli både innehålls lös och trist (efter som jag är lite skruttig)Så faktiskt vände känslan i ett huj. Jerry kom och pysslade om mig. Åkte och handla thai mat och den åt vi hemma här det va så härligt att få lite annat att tänka på och få äta gott och prata och skratta lite. Vi avsluta med att kolla lite fotboll fast handen på hjärtat,så tycker jag inte att det är så kul men efter va Jerry har gjort för mig i dag så va det bara att hålla masken och gilla läget ...
Ingen Custom bike show för mig blev det, men jag mår bättre idag ialla fall.

Har nu precis kört honom till Vaxholm, han skulle åter infinna sig på jobbet och där pyssla om alla gäster på 10:an...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails