fredag 12 juni 2009

Fika hos Hugo i dag!


Sitter just nu och har ätit min middag summerar dagen sol varmt sedan regn regn men mellan sol och regn så va jag och hälsade på Jocke, Jenny och lilla Hugo.

Och jag fick den stora äran att byta blöjor faktiskt två gånger under tiden jag va där, man känner sig lite ta fatt det är ju ett tag sedan haha...

Joachim hade varit och besiktat deras ena bil och även handlat hem lite fika bröd dagen till ära hmmm.Skoja bara, men det är lika roligt att komma dit. Dom planerar nu att in handla en videokamera, helt rätt tycker jag ett bra sätt att dokumentera lilla Hugos och mamma och pappas framgångar?!?!..

Nu ska jag ner i tvättstugan en sväng mycket att stå i så här på fredagkvällen.

Men jag åter kommer för vem vet vad som händer i tvättstugan i kväll huuuu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails