torsdag 18 juni 2009

Midsommar!


OJojoj! Nu är det mycket att stå i benen ska rakas håret ska fixas maten ska göras(fast inte hemma) nej. Jag ska åka till Jerry och Sabina i dag och tillsammans ska vi ordna med Janssonen rom såsen och rabarber pajen, sillen handlar vi färdig jag har inte hunnit med att lägga in den.


Ska även nu försöka hinna klippa Frans också han fick sina klor klippta i går kväll, även han vill vara lite snygg till helgen.


Inget ont som inte har något gott med sig är att denna kyla vi har haft och regn har ju gjort att alla blommor finns kvar i markerna så det ska ju inte bli några problem att få ihop 7 st olika blommor och lägga under kudden, så kanske även jag få min dröm prins tillslut!!! haha..


Nu ska jag äta lite sedan fixet med kropp och själ, fasiken jag borde ha tvättat bilen både ute och inuti men men får ta det en annan dag...

1 kommentar:

  1. men va fasiken, kan ju inte gör allt heller! :) jag hpppas du har haft det toppen iaf, kan ju berätta om mitt när vi ses puss puss glad midsommar vill gärna hör mer om din dag ciao BELLA!!! <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails