onsdag 10 juni 2009

Första Tomaten!


-Ja, nu har min första lilla körsbärstomat klase börjat utvecklas, är lite orolig att det är för kallt

men jag orkar inte bära in hela plantan så jag hoppas att den vill överleva denna juni kyla burr...

Men visst är det roligt när man var år får skörda sin frukt eller grönsak.

Smakar liksom bättre och solmoget är alltid bäst, så fram för mera sol och värme...

I dag behöver jag ta ett kraft tag i mitt hem om inte annat för att vädret säger det, man kanske borde dyka in i dom små undan gömda ställena som man åtminstone jag blundar för och gärna skjuter på framtid, ska även göra en ny design på min blogg sida i olika grå nyanser och en ny banner bild. Vi får se om den faller in bättre än denna gröna?!.

4 kommentarer:

  1. Men hjälp va gott, du får spara några tills vi kommer på måndag, "hemgjorda" tomater är det bästa som finns.
    Kram Pippi

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dom med lite tur har blivit röda till dess!!!kram.

    SvaraRadera
  3. vad fin bloggen är!! gillar färgen jätte mycket.. nu kanske jag borde pimpa min oxå.. härmas lite. hehe puss love you

    SvaraRadera
  4. Härma bara det är lite kul med förnyning haha kan man säga så?
    Puss och kram sänder lite kärlek till England och dig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails