tisdag 9 juni 2009

Fryser nu!


Klockan va redan efter lunch ja faktiskt strax efter ett, Natalie hade hört av sig redan några gånger om att vi borde kanske ses över en fika?! men jag har haft så mycket att göra i min dator hela förmiddagen så jag hade faktiskt glömt tiden och nu va det nästan eftermiddag.

Jag besvarade henne snabbt med ett sms -kom hit i stället så tar vi en fika här, köp med dig något fika bröd !!!

Och efter en stund dök hon upp och vi kunde trots vädret sitta på balkongen och njuta av en fika och två stora kanelbullar.

Åkte sen ut med Frans en kort sväng då lyckades han med att äta något j..t otrevligt det lukta skunk om honom så vi tog vägen förbi en lite sjö där han fick ta sig ett snabb bad körde sedan ner Natalie till hennes jobb själva åkte vi hem och Frans fick åter ta ett varmt bad med mycket shampo man vill ju inte sova bredvid en lort gris...
Själv ska jag ta ett långt varmt bad nu det är ju så kallt inne i kväll, ska bli så skönt...

3 kommentarer:

  1. det va roligt att se dig hoppas det blir av snart igen... men då vill jag gärna vara ledig så vi kan göra lite mer äventyr, som kanske sitta i parken med fika, får bara hoppas att värmen kommer till oss snart bara :) kram hoppas du fick dig ett skönt bad och en mysig kväll med lilla lort grisen frans;)

    SvaraRadera
  2. haha, ja nu får vi bägge sova i sängen i natt ;).

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails