onsdag 24 juni 2009

Midsommardagen efter!


Jag ligger lite efter just nu i bloggen pga att jag har inte haft tid, men i söndags åkte Marika och jag och åt en god sallad i Waxholm och njöt i solensken vi hängde där en stund på sportbaren 10:an, Jerry och Sabina jobbade så vi fick krama på dom mellan dom servade sina gäster.

Freddie och Lovisa kom förbi innan dom skulle åter till Stockholm och jobba på kvällen.

Efter vi hade ätit tog vi en promenad längs kajen och sedan tog vi bilen på en sväng och hon visade vart hon hade bott och lekt som liten, sen bar det åter av hemåt

5 kommentarer:

  1. hehe har Freddie bytt namn till Freddia?? hoppas allt är bra med dig!!

    SvaraRadera
  2. fika, promenad, fika, promenad==ett skönt liv??

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med fika och promenader?!!!!!
    Mellan skit i livet behövs detta som rekreation.
    Så fika på min vän...

    SvaraRadera
  4. Svar till= Ett skönt liv??
    Ja, klart att det är skönt men det betyder inte att man inte har ett annat liv också, men nu är det så många som bloggar i mycket elände och outfits och krämpor och andra matnyttiga saker och man får då läsa det hos dom meddans jag riktar in mig på lite egen njutning i vardagen...Som fika promenad fika promenad.(Du, pröva någon gång)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails