tisdag 16 juni 2009

Hopp(as) på värmen!


I går fick jag fika gäster Eva från Hallsta kom över en sväng, så först åkte vi och levererade skönhetsprodukter som hon säljer, sedan åkte vi på "Donken" med hennes två barn köpte även med oss muffins till fikat hemma, så underbart att få ha henne här en stund det är inte en tyst en minut när vi ses och mellan meningar är det hysterisk skratt eller fnitter det går inte att vara lugna eller sansade , säkert skit jobbigt för andra...Men det bjuder vi på.

Och i dag känns det som att värmen börjar åter, jaaa hoppas att midsommar kommer att vara kanon fint, vi behöver det nu efter allt regn och rusk.

Det är inte så lätt att tänka ut en outfit till helgen när det står mellan sommar värme och driv is.

Så jag avvaktar en dag till så får vi se vad dom säger om vädret.

Men just nu känns det helt underbart, och det värmer min kropp och själ att få sitta på balkongen o i skrivande stund äta min frukost.

2 kommentarer:

  1. Vad fin bilden blev nu när den är klar :)
    Ska också lära mig..

    SvaraRadera
  2. cool bild, du är riktigt duktig på det du gör... jag arbetar ju på det själv :) har lagt upp bilderna från idag på Fb.

    kram så länge

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails