tisdag 22 december 2009

Stanna upp!


Jag , la ifrån mig alla julmatsmåsten och annat fix för att julafton ska bli så bra som det är tänkt. Och drog på mig termobyxorna och tre tröjor , långkallingar och jeans, två strumpor toppat med ett par raggisar.

Jacka , halsduken vantar och håret i en sidofläta.

Frans fick sin lilla stickade tröja.

Kameran pulade jag ner i fickan, snorpapper och en banan likaså...

Sen begav vi oss ut i det vackraste vädret jag har upplevt på väldigt länge.
Men, aaaaaa så kallt det va. Fiskade upp min kamera några gånger och höll på att storkna , fingrarna värkte och Frans började små skaka under mina promenadavbrott, men några bilder blev det i allafall.

Och jag kände mig mycket gladare och taggad , när jag kom hem igen..Att bara lägga ner allt och glida ut i det fria, är bara något man måste få göra lite då och då. -ja, just det, bara få vara. Och jag njöt...

4 kommentarer:

  1. Så sååå vackert! Tack för dom bilderna :) Har precis varit och repat och jag kan säga att vi är bättre än någonsin. Ser fram mot juldagen

    SvaraRadera
  2. Tackar, Det ska bli så roligt att se och höra Mannish boys igen :)

    SvaraRadera
  3. Hej Anette!

    Hittade Din blogg via Cippes och ville bara säga att jag blev såå glad av Dina bilder. Har längtat ut hela dagen för att gå på fotopromenad, men får hålla mig till tåls tills julledigheten börjar... om snön är kvar då.

    Ha en fin jul!

    Pia

    SvaraRadera
  4. Tack för att du tittade in och jag får önska dig en riktigt GodJul.
    Ja, ibland har man tur och kan passa på att komma ut när vädret är på sitt vackraste humör :).

    nettan

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails