onsdag 23 december 2009

Dagen före!


Sitter med en fika nyduschad men inte ny uppstigen, vaknade jättetidigt idag...

Försöker nu samla ihop mig och komma igång med det sista, det fattas fortfarande 2 paket under min gran...

Skinka är inte till 100% klar än, den magiska griljeringen kvar står till lika smakrovet på en hårdsmörgås. Men detta moment ska inte enligt mina traditioner göras än, utan smakprovet ska ske under behagliga lugna och mysiga förhållanden i kväll, kanske runt 20,00 känns som en bra mys tid...

Sen kan man bara sitta där med ljusen tända och raggisarna på fötterna , luta sig tillbaka, om mina barn inte hunnit hit än så kommer jag lägga upp benen på bordet och njuta i min lugna kvällenföre julafton....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails