fredag 4 december 2009

Hos Marika och fika!


Idag har jag bara återhämtat mig efter gårdagens kaotiska men trevligt, roliga, och röriga dag...

Har just kommit hem ifrån Marika som bjöd på mys i levande ljusetssken vi drack en stor mugg kaffe och åt några pepparkakor, medans vi satt där så avhandlades gårdagen bit för bit, som nu idag har gett mig en lätt men lite jobbig huvudvärk...

Jag klev upp redan halv fyra i går morse och gick ner på stan klockan sex för att ta bussen till Stockholm för att där möta upp Jerry. Sedan va det möten, måsten, luncher, kramar, träffade lite vänner och Freddie, fikastunder, bussen hem ....osv

Marika och jag hade i kväll planer på att åka till Täby för att lyssna på lite bra musik och träffa Madde men det blir inget, jag är lite för sliten och Marika va tvungen att ta sin tvätttid annars skulle det ta en vecka innan hon fick någon ny, så det blir bara soffläge i kväll med kaffe, ljus och en skål med godis för min del...Tror nog att Marika kommer att göra lika när hennes tvätt är klar.Man får liksom ladda om batterierna tills i morgon och då får ge sig ut på nya äventyr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails