tisdag 15 december 2009

Goda chanser!


Det ser ut som vi kommer ha goda chanser att få en vit jul....
Slippa dom grå nyansernas slask.
Så nu gör jag iordning granen. Hos mig brukar den få kläs denna vecka för redan på annandagen packas den ihop igen. Detta blir min andra jul med en fejk gran, känns lite konstigt att gå ner i förrådet och hämta kartongen med en gran i !!! Under alla år jag har firat jul, har jag aldrig haft en oäkta.Men förra året tänkte jag att jag skulle ge fejkgranen en chans, men nu när jag står och klär detta livlösa verk?! Så känns det inte bra...

Så jag kanske kommer att ordna en riktig iallafall, usch näää återigen näää det går nog inte att ha det så här en jul till...

Men den får stå tills jag har fixat en riktig, det blev ju lite småmysigt att tända ljusen i granen, med snövädret som bakrund som vi har idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails