måndag 7 december 2009

Julkrans!


Nu har Frans och jag haft en egen pyssel stund, han är så kul att ha med, eftersom han faktiskt fick sitta på bordet så han kunde hjälpa till med att plocka och fixa med mossan och pinnar och rönnbären..

Tror att han gillade det jätte mycket. Men jag blev lite små stressad när han skulle sno bären av mig medans jag lindade runt ståltråden... Ja ville ju inte förstöra skaparglädjen han nu hade hittat?! så för mig vad det bara att bita ihop och försöka få till kransen så gott jag kunde, nu är den klar.

Och hänger på ytterdörren. Imorgon kanske det blir pepparkaksbak men vetetusan om han får sitta på bordet då??? han skulle nog äta ihjäl sig och strunta fullständigt i om det blev några hjärtan att hänga i fönstret med allas namn i familjen skrivet i florsocker ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails