söndag 13 december 2009

Grattis på födelsedagen Joachim!

Idag har jag varit och gratta min äldsta son Joachim på hans egen dag, men ett par andra killar stal den mesta uppmärksamheten.. Ja menar, se själva när man möts av lill Hugo som tomtenisse för första gången, då är det lätt att tappa bort killen som fyller år faktiskt..Förlåt min stora son jag älskar dig så mycket...

LillHugos egen kusin Alvin 7 veckor kom också på besök
, även han har ett helt underbart leende och är så nöjd och belåten.Inte lätt för mig att vara vuxen och egna mig åt dom stora när det bara är så häftigt med dessa två killar, som om ett par år kommer att springa runt och stoja och skratta och inte ha lust att sitta och vara, vid bordet när vi ska fika och äta tårta...




Än så länge nöjer sig Hugo med att smaka på sin bok, men nästa år vete sjutton om han går på det..... Han närmar sig 7 månad om ca 1 vecka...



Joachim och Jenny bjöd på gott fikabröd med tårta, Jennys mamma hade med sig jättegoda bullar..
Stolt farmis fick sitta brevid sin älsklings Hugo och fika...
Som tur va kom Joachims pappa också och fikade och grattade, tyvärr kom han inte med på bilden, men jag fick lifta med honom hem, eftersom det små regnade ute...



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails