tisdag 22 december 2009

God jul hälsning!




Sänder julhälsning från ett kylvintrigt Roslagen.

Frans är klart med och sänder sin hälsning..


Blev så glad igår när jag tömde brevlådan.


Att det finns några tappra släkt och vänner som sänder julkort via den traditionella vägen, hatten av säger jag bara..


Jag får även lite dåligt samvete, för jag sänder inga själv.Men det betyder inte att jag inte önskar mina nära och kära en God varm jul. Nä det beror nog på att jag inte gör det helt enkelt...


Men nu får ni en hälsning via denna väg istället..


Så God jul alla vänner och även dom jag inte känner, jag har en önskan bara...


Va rädda om varandra i jul, älska mycket om du har möjlighet, kramas, skratta, ät gott tillsammans, eller är du själv, lägg en varm filt runt dina ben tänd några ljus lyssna på dina älsklingslåtar eller läs den där boken du aldrig tar dig tid med, men lova mig , andas och njut ...


Nu ska jag ge mig på att laga iordning janssonen.

7 kommentarer:

  1. Jag lovar att andas ;)

    God jul till dig.

    SvaraRadera
  2. hahaha...Bra, men andas på riktigt då inte bara små sippa,utan andas in långt och länge och glöm inte att släppa ut luften också ;)..
    Ha en underbar jul, njut lite me:)

    SvaraRadera
  3. Vilken jäkla tur att du sa att jag ska andas ut också!!! Hade kunnat gå riktigt illa annars *garv*

    SvaraRadera
  4. Kände att jag va lite tuff i min uppmaning!! Så jag la till det sista, annars hade jag kanske suttit här och oroat mig för din andning??och andras ? som inte vet att det måste ut och inte bara in, risk finns då att det inte finns någon njutfaktor hos mig eller dig eller någon annan som tar del av denna info(tänker lite globalt)? hmmm hahaha

    SvaraRadera
  5. Asså... ska jag andas in först eller sist? Ska jag andas ut lika mycket luft som jag andas in? Kan man andas ut och in samtidigt? Många frågor jag vet, men jag ska nog klara av det... vill ju njuta lixom :)

    SvaraRadera
  6. Ja, det är frågan?? Men, det första förusätter det andra, alltså njuta..-Ja, jag vet, detta är skit svårt. Jag tränar varje dag.Önskar dig all lycka i detta eller dessa moment :)))

    SvaraRadera
  7. God Jul och Gott nytt år!
    Hälsning från en blogg läsare
    Kommer att titta in igen, så fina bilder.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails