söndag 6 december 2009

Julmarknad!


Nu är det andra advent flera plus grader ute och gråtrist väder. Hoppas att det inte börjar regna, för jag har tänkt att ta mig ner på stan en sväng, och för ovanlighetens skull titta på vår julmarknad, jag har ett par ärenden att göra, så förena nytta med lite nöje. Tror nog att jag lämnar Frans hemma så jag kan om jag har lust titta lite på julklappar, måste även finna en födelsedagspresent.


Detta med att vara utan bil har ju sina goda sidor?!


Vikten rasar, om man nu vill att den ska göra det ??? 2 1/5 kg swisch bara utan att jag har dragit in på nåt, ok ska jag va ärlig så har jag kanske inte ätit så många muffins nu utan bilen som sitt och mys plats...Men jag har nog ökat på mitt gående med det dubbla, först måste jag ju gå långisar med Frans sedan får jag gå själv och handla sedan ska han ut igen sedan ska jag iväg och han kan ju inte följa med på vissa platser, så ser mina dagar ut just nu. Jag bokstavligen kommer att springa bort mig blir kanske bara en skugga av mitt forna jag.... Men nu ska jag gå ner och bjudas på kaffe och pepparkaka och senap Hos Marika på Apoteket som också Jular idag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails