torsdag 17 december 2009

Laddad!


Nu är jag laddad för jul . Snön har kommit och det med storm bokstavligen...

Städat upp bland alla papper som har en förmåga att samlas i högar runt min stationära dator, förstår inte varför???..När jag ska sätta mig och pyssla med bilder tex så får jag inte riktigt fram min händer så jag kan forma mina fingrar runt tangentbordets tangenter och min lilla rit skiva Wacom, kräver sin plats och då måste jag få lägga upp min arm för att få stöd när jag bildpysslar...

Men, det är som jag ber pappershögarna om ursäkt när jag flyttar dom lite, så att även jag ska få plats där, då är det något fel. Eller hur? Det är ju jag som har lagt dom där?! Och runt omkring så varför känner jag mig som en inkräktar? på deras skithögsrevir. Så nu har jag lovat mig innan nyår att jag from idag, sätta in alla papper i pärmar så slipper både pappren och jag inte vara oense om vem som har rätt till skrivbordsplatsen !!!! Bra , eller hur.
Förr tok städa jag till jul, men nu tok städar jag efter jul, med ett undantag, jag städar inte som förr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails