fredag 25 december 2009

Julafton!

Nu är det jul, här i vårt hus!!!!!
Visst serverades det välkomstglögg?!

Här har jag en blick som undrar? Du har väl varit snäll i år????






Medans jag fixade med maten kom Jerry och bjöd upp till en liten dans. Härligt med ett avbrott i bestyren, han ville visa sina "Casnova moves"...Som mamma så tycker man ju helt klart att med denna blick så måste han ju vara helt oemotståndlig hos tjejerna ?!





Tre uttryck: 1): Skulle jag??? 2): Ser det ut som jag bryr mig? 3): Det känns som det kvittar... med dessa blickar så vet alla att man inga paket av tomten får....
Så detta va bara en illustration på hur man inte ska betesig...





Här är det andra sittningen, runt matbordet...


Tomten tror vi på hos oss?! Nille begav sig ut för att handla tidningen och missade när tomten kom på besök......
Efter julklappsutdelningen med tillhörande paket upppackning såg hemmet ut som en mindre soptipp..
Sedan städa vi upp igen och började om med maten...Nu hade klockan börjat närma sig 24,00..
Vid två tiden orkade vi inte skoja och äta längre så då blev det natti natti och alla va sååå nöjda och glad för sin julklappar i år med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails