tisdag 17 november 2009

Tindra 1 år igår...

Firade Tindras ettårsdag igår, Jerry och Sabina kom förbi och hade med sig Kinamat,mumsigt och mysigt hade vi..


Tindra va just så där som en ettåring ska vara ?! Haha...


Leka i diskhon, få oss att leta efter någon sak under soffan som inte finns???, men hon ger sig inte utan vill att vi ska med lampors hjälp krypa runt där för att ev hitta det hon nu söker...Medan dom hämta vinterdäcken hos Jocke och Jenny, lämnade dom kvar Tindra hos mig och Frans en stund så vi kunde leka runt lite...


När dom kom tillbaka avrundade vi kvällen med en fika sedan åkte dom hem till Vaxholm igen

Och Frans och jag pustade ut efter att lilla busan varit här och markerat/ firat sin 1 årsdag.

Eftersom jag bara sätter in en halv bild på Tindra idag så sätter även jag in en halv bild på mig.

Känner mig lite halv faktiskt så då väljer jag att visa den positiva sidan.

Så jag ska nu med hoppla steg bege mig ut en sväng och göra mig av med den novembergråa känslan som den bortklippta sidan är.

Och tänka positivt är ju bäst, håll ut alla på fredag får vi nog få se lite sol igen, den fattas mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails