söndag 29 november 2009

Galen helg hela helgen!


AEON:
I Fredags var Marika och jag på Konsert och tittade på tre Metal band, fast det blev bara två för våran del, Marika skulle upp och jobba jätte tidigt och bussarna går ju inte så länge på fredagskvällen men vi fick puls, det vill jag säga ..Pga rättigheterna så får ni bara en liten aning om vad vi upplevde under kvällen.


Biljetterna va slut sålda.

Och alla va förväntans fulla och stinna med adrenalin, som inte hade några problem med att skjuta i höjden när Godphobia startade därefter spelade ett rackarns bra band vid namn Aeon avslutningvis spelade Mayhem, gammalt kult band från Norge som nu har spelat metal i 25 år..

Det trista jag vill tillägga är, att varför spela på en sådan liten plats som klubben på fryshuset? när det är ett sådant band som är på turné just nu?! Jag är övertygad om att dom hade kunnat fyllt en större plats en denna....


AEON





GODPHOBIA




GODPHOBIA





GODPHOBIA


Kontrasten till detta tunga metal upplevelse. Så har vi även i helgen betat av Berns salonger... Där House musiken är het

Intog något gott att dricka och heja på Freddie..

Även ett besök på Wallmans salonger där schlager är poppis.Mycket kaffe blev det där för Marikas del!!!. Tycker ni att det börjar bli förrvirat? inte vi..
Pussade på Jerry och Frida gjorde vi också..


Att denna helg har varit fullproppad med allt, ungefär som en godis påse man stoppar ner handen utan att titta och så plockar man upp en mjuk eller hård eller söt, kanske en suris? ja ni vet vad jag menar, full med små överraskningar, för denna helg va som en gott och blandat alla ingredienser har vi fått i oss...
Nu är det dock inte slut här, men jag måste få i mig lite mat..Så jag återkommer med söndagsfinalen strax...













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails