onsdag 18 november 2009

Önskelista!


Julen nalkas och om Tomten kommer på besök? så kanske han redan nu tycker att det är på sin plats att samla in allas önskelistor, har du gjort din?.

Såg i går att Marika hade knåpat ihop en bra och matnyttig sådan...


Men här är nu min lista till Tomten :)

1). Tvättmaskin

2). Krämer till ansikte och kropp

3). kläder

4). Tändolja till öppnaspisen

5). Någon att kolla film med

6). Roliga förvaringslådor till arbetsrummet

7). Akryl färger

8.) Nyare bil

9.) Så många kramar som jag vill ha under ett år :)

10.) Resa

11.) Häst

12.) Torp

Så, nu har han att fundera på...


Nicklas var hem en sväng i går, jag åkte och hämta honom i regnet vid bussen . Vi åkte och inhandla en middag som vi tillaga hemma, det va så roligt att få ha ett par timmar tillsammans..
Men som alltid är tiden för kort, så klockan 21 bar det av till bussen och han for hem i regnet och mörkret och jag till mitt...

Själv ska jag nu tavara på ljuset som har kommit åter en sväng. Tänk att det inte har regnat i dag!!
Utan solen har tittat fram då och då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails