måndag 9 november 2009

Tanke just nu!

Nu har nästa halva måndagen avverkats, mina måsten börjar bli klara ...
Skulle behöva dammsuga bilen idag men det kanske återigen blir bara en tanke, jag kan nog fylla denna dag med annat så att jag inte hinner ?!..
Har tittat runt på resor och nu är ju priserna riktigt intressanta.
ÅÅÅ vad skönt det skulle vara att få lite svepande skön värme, om sig på sig under sig över sig.
För i dag har det varit sådär ruggigt inne, liksom värmen i kroppen kommer inte i gång.
Man måste hålla sig i gång för att hålla värmen usch vilket land vi lever i, men i nästa andetag ångrar jag lite vad jag nu skriver. för jag älskar faktiskt våra 4 årstider man behöver inte ledsna, det händer saker och skiftar om vartannat och de är ju nästan för bra för att vara sant.
Och man kan ju åka bort en sväng när man känner som jag känner just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails