fredag 6 november 2009

Tröttmössa igår!

Så har åter en vecka gått mot sitt slut...
Tiden bara rinner i väg hinner knappt äta frukost så är det dax för kvälls äpplet och kullebytta i säng.
Undrar om det har med åldern att göra?!
Jag är inte tidsoptimist men jag hatar att stressa, jag vill kunna dra ut på tiden.
Jag målade lite igår kväll men saknade liksom det där extra. Inspirationen brukar komma när man sätter sig och börjar, igår va jag nog för trött och hade lite pannknak, så det blev inte så mycket gjort.
Fick min trötthet bekräftad i morse när Marika ringde skrattandes till mig (vilket uppvaknande)???.
Ömsom skrattade hon ömsom frågade hon om jag va trött igår när jag blogga?. Tankarna bara for i huvudet???? Va?, vad har jag skrivit? lite orolig frågade jag henne va jag hade gjort? eftersom hon ringer så här tidigt...
-Nä, det är inte så farligt men lite fel har du gjort i texten jag märkte att du måste ha varit lite trött när du skrev igår tex smör paket ska ju vara smörpaket osv... Så skratta hon igen och sa att du kanske måste gå in och korrigera lite, så jag startade datorn innan jag ens hade fått i gång min kaffe bryggare och började rätta lite fel haha..
Nu är det dax för mig att fredags städa och jag ska banne mig ha mig en picnic i dag sen får det både regna, snöa och blåsa om det vill, jag bryr mig föga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails