onsdag 25 november 2009

I säng tidigt!


Så får det bli, jag har gjort iordning två hårdingar med ost, fixat ett äpple som jag har skurit i bitar så man kan ligga och mumsa i sig det utan att behöva kasta bort skruttet även en kopp grönt te av modell Ingefära/citron.

Bäddat upp sängen ställt fram lapen, nu ska jag bara ligga och äta och njuta till en bra film tills jag somnar...Lite halv äckligt med smulor i sängen men jag ska bädda rent i morgon, så just nu skiter jag fullständigt i smulorna, det kommer bara bli jag som lider av det i natt. Säkert kommer jag att vakna lite lätt irriterad under natten, men även det känns som det kvittar.

Men hur ska jag göra med tandborstningen hmm, borstar jag dom nu så kommer det bara smaka mint om gosakerna, och det är ju inte så gott, kommer jag ta mig upp efter jag har ätit för att borsta dom? med lite tur så blir det så..Ja, det blir så...Lite mycket annars med både smulor och oborstade tänder i sängen uiiiii.

I morgon bitti, jätte tidigt ska jag promenera bort till bensinmacken och där möta en man som ska bärga min bil till skroten, så det känns lite vemodigt just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails