måndag 2 november 2009

En längtan!


Jag fryser bokstavligen häcken av mig idag burrski usch såå ruggit både inne och ute..

Gårdagen va en kanon dag, finns inte mycket att klaga på.

Men denna lilla oansenliga måndag, som bara vill ta sig förbi för att ge hopp om en annan mycket bättre och mer stimulerande dag som skulle kunna fyllas med så mycket gott och mysigheter, -Ja, jag vet det kan inte va så himla stormande roligt var dag men en liten gnutta glädje måste man ju få in andas varje dag, visst?.

Sitter och äter en liten oansenlig lunch också, en brunprickig banan..

Kylskåpet är också trist inte utanpå men inne oj den gapar efter nåt att få kyla in...

Om inget hade funnits, så skulle ingen ha saknat någonting alls..

Det går en längtan genom mig ju större och mäktigare något är

desto djupare känns saknaden..

Så med ett i dag filosofiskt lugn inväntar jag...................................................................................................................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails