torsdag 5 november 2009

Pysseldag!


6+ ute So vind 8 m/s lätt regn, helt ok november väder?!

Har just ätit en bit mat lite onyttig sådan men vad gör man inte under dessa rådande vädertillstånd. Har trots allt varit ut på en långis med Frans. Trist för honom att han knappt har någon päls kvar men uj så skönt det va för mig när vi kom hem...
Ja, just det, jag va in på Coop idag och handla lite och har nu kommit på att dom luringarna har en utsug/fläkt eller dylikt från köket/grillen, så när man kommer in precis innanför dörrarna där man ska ta sin korg, så håller man på att döö av sug i magen från ny grillat, fast dom har ingen manuell chark längre utan fixar grillad kyckling bakom kulisserna skulle man kunna säga. Men det är längst bort i varuhuset och inte något man varken skulle kunna ana när man kommer in, plus att det är så långt ifrån utgången, smart försäljnings trick tycker jag åtminstonde gick jag på det för herre min skapare min mage börja skrika direkt efter mat, jag blev galet hungrig och det lukta så himmelskt gott. Ja hur tror ni nu det sluta för mig???. Jag som bara skulle handla ett litet smörpaket och kaffe...
Klart att det blev en halv kyckling också och lite godis och lite frukt och lite muffins f...n också...
Men deras kassa hjälpte jag upp plus att jag fick ju trots allt med mig lite gott från affären.
Men som bekant så ska man inte handla när det börjar närma sig middagstid för man vet aldrig när blodsockret börjar rasa och vad som kommer i ens näsas väg...

Har nu tagit fram mina målarsaker tänkte fixa klart lite tavlor som står halvfärdiga ...Dom va så roliga till att börja med men nu på slutet så har dom fått gett vika för nya roligare projekt eller idéer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails