lördag 9 januari 2010

Vilken start!

Sitter just nu och mornar mig med min stora varma kopp kaffe. Och får uppleva när solen jobbar sig upp bakom grantopparna, den söker sina strålar mot mitt ansikte bländar mig lätt. För att sedan på bara några minuter, visa sig från sin bästa sida stor gul och grann. Kan inte låta bli att titta tillbaka, så nu sitter jag här med solfläckar i ögonen så jag inte riktigt kan se, men det va det värt ..Har haft lite längtansvärk, saknat solen så mycket...
Glöm inte att njuta lite.

4 kommentarer:

  1. Här sitter jag oxå .Med min kopp kaffe.Underbart att det är så ljust nu på morroner.bara det inte vore så himlans kallt .här har vi 20 grader nu burr.Ha en fin lördag .Värmande kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Läntansvärk är ett av mina favorit ord... Välkommen till denna underbara härliga dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fint du har gjort med dina etiketter :)

    SvaraRadera
  4. Skulle nog ha gjort etiketter från början.. Hmm, lite pyssel med detta nu, men sen när det blir klart så är det ju jätte bra, när man kan titta in på det man är intresserad av..

    Längtansvärk är stort..;)
    Ha en underbar dag i detta fantastiska väder

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails