söndag 10 januari 2010

Lugn Söndag!


Min dag har faktiskt varit helt ok, haft en del att pyssla med här hemma. Men jag kom ut på en långis med Frans och vi mötte upp Marika vid flygis hon hade redan handlat klart när vi kom fram. Så jag gav över kopplet, så att hon kunde passa Frans medans jag gick in och handlade kaffefilter som hade tagit slut hemma..

När jag väl kommer ut då har Frans fått långlina på kopplet och Marika och han står precis vid ingången och Frans hade hjärtans roligt eftersom han då kunde hälsa på alla förbi passerande? Och jag fråga direkt Marika har du långlinan ute? ja, svarade hon glatt, det klart han ska få hälsa runt lite?! ....hmmm , svarade jag och fiskade in min lille man och sedan nickade jag lite ursäktandes till folket runt våra ben med linan som snubbeltråd... Så gick vi hem till henne och tog en koppkaffe och Frans fick sina älsklings köttbullar som hon har i frysen. Så denna söndag känns i slutändan som en lång skön dag, med ett gott skratt på slutet..

1 kommentar:

  1. Låter som en skön söndag.Idag har det ju inte varit så kallt.Skönt så man kan vara ute och bara frysa.Önskar dej en härlig start på nya veckan Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails