onsdag 20 januari 2010

Klippdag!

Ja, då har man fixat och piffat sitt hår.. Tvätt, inpackning, ompackning, klipp och sling....



Jag va till Stockholm i går, och mötte även upp Jerry och Sabina.



Vi åkte till Carina på salong Wig wam på Folkungagatan, och fixade och piffade och skrattade och drack kaffe
Undertiden Carina vänta på mitt slingfix i håret passade hon själv på att ordna sina toppar.
Sabina hade egen vård med sitt hår, fullaktivitet på salong Wig wam mao.



En ganska härlig dag i Storstaden.Carina tog sig lite tid och åt en lunch med oss, på en Bistro på söder med riktig husmanskost, jag ändra min best 3 gånger, men det va inte bara jag som hade beslutsångest!! , allt på lunch menyn va så lockande.
Givetvis han vi fika ett par gånger till under eftermiddagen.

Och, jag som är lite busshatare, kunde igår faktiskt njuta av min resa och på vägen hem slumrade jag till som en riktigt rutinerad bussresenär.

1 kommentar:

  1. Vad skönt med besök hos frissan och bli ompysslad .Vad härligt.Behöver alla ibland.Man känner sig som en ny människa....Ha en härlig onsdag Goakramen Rita ♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails