lördag 23 januari 2010

Mellan ting och tanke!


Har nu ätit en obefintlig frukost efter min kick start med kaffe...

Tänker nog fortsätta med bloggsi ett tag till...

I går kväll va det lugnt och bara så där skönt som man kan ha det med me and my self.

Efter ett långt varmt bad dukade jag upp med lite fika framför tv:n och tittade på Let´s Dance.

När det va slut så gick Frans och jag en promenad med Marika..

Skönt avslut på en behaglig kväll.

Nu , är jag på språng...Ska strax åka in till Stockholm en sväng, men vi hörs nog till kvällen igen.

Och återigen vill jag tacka för dom fina kommentarerna jag fått dom värmer mitt hjärta...

1 kommentar:

  1. Vilken mysig fredagskväll bad och tv.vad gott med en god frukost.Ha en härlig dag i stora staden.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails