fredag 22 januari 2010

Grattis bloggen!


Jag fyller 1 år idag som bloggare, och jag tycker bloggen är värd en grattisblomma denna dag.

Helt otroligt fort detta år har gått...

När jag tittar igenom så är det ju bara ett ax plock av mitt gångna år men den hjälper mig att minnas andra skojiga saker som även har hänt, som jag har låtit stanna här hos mig och som jag inte har delat med mig av...

Jag trodde aldrig att jag skulle tycka detta skulle vara så roligt, men det är roligt... Och så många andra bloggvänner man har fått.

Hade tänkt stänga ner bloggen nu på ettårsdagen, men jag ska ta mig en redig funderare under denna dag, så i kväll vet vi om den kommer släckas ner eller får en fortsättning.

Vill önska er alla en skön fredag och jag vill också tacka ödmjukast för era besök och kommentarer...

Jag är så glad för varje besök jag får här på bloggen..

Varmaste kramen till er alla

6 kommentarer:

  1. jag är glad över att få läsa nåt bra varje dag,,, dags för en bok kanske?? :)))

    nee grattis nettans blogg på 1års dagen, hoppas du får en toppen dag <3 <3

    kramisar natalie

    SvaraRadera
  2. GRATTIS PÅ 1-ÅRS DAGEN ♥ ♥ ♥.Visst är det skoj att blogga!!!!!Ha en mysig fredag Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis på ettårsdagen till en fin blogg! :)

    Hoppas att Du fortsätter att blogga, för jag vill gärna fortsätta läsa Dina tänkvärda inlägg.

    Varma kramar,
    Pia

    SvaraRadera
  4. Grattis på 1-års dagen!
    Vad roligt att du hittade till mig så att jag kunde hitta till dig ;-). Jag hoppas verkligen att det här inte blir slutet för din härliga blogg. Nu ska jag länka till dig på stört!

    SvaraRadera
  5. Godmorgon!
    Natalie: haha, go du är :) kram
    Rita: Ja, det är ju jätte skoj. kram
    Pia: Tack för din kommentar, den värmer, kram
    Ulrika: Tack för din länk, kram

    SvaraRadera
  6. AH MEEEEEEN!!!!!!!!!!
    Det var det dummaste jag har hort pa lange...
    Du far inte stanga ner bloggen! Har du forlorat vettet helt? ;)
    Jag alskar att lasa din underbara blogg..
    Jag menar hur ska jag klara mig utan blogg, alla skratt du ger oss, alla sma tips pa allt mellan himmel och jord.
    Nej vet du va, ta dig i kragen och forsatt med det som du ar sa bra pa!
    Jag vill inte att du tar bort den delen som forgyller min dag, dvs nar jag laser din blogg!
    Massa pussar och kramar love you & miss you

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails