tisdag 26 januari 2010

Rensa i röran!


Woohooo!

Jag har gjort det !!! Så glad. Ett av mina katastrof områden är nu kliniskt rent, och inte blev det så mycket kvar efter att jag sorterat bort utgånget datum på div torrvaror hmmm, inte så bra..Inte så konstigt att man inte har något hemma när det va fullt därinne av div som skulle slängas bort. Så jag fick inte plats med något ny inköp!!! Men nu finns det plats igen, och rent och fint blev det också.. http://ulrikagabriel.blogspot.com/
Nu är jag nog lite av ett fegsnöre som inte visar före bild? hahaha..
Nopp, det blir inget av med det..Det räcker att jag och mina nära och kära vet hur det såg ut där inne...

4 kommentarer:

  1. wow!!! va duktig du är, du har nu lika mkt som jag har i mitt skåp ;) hahaha!!! <3 pusss

    SvaraRadera
  2. hahaha! Ja, men oj så nöjd jag känner mig nu..Gillar det minimalistiska :) kramis

    SvaraRadera
  3. På något konstigt sätt så fick jag lite dåligt samvete när jag ser Ditt fina nystädade skåp.. ;)
    Har också en frys som borde frostas av... usch, men kanske bara att ta tjuren vid hornen och passa på när det är köldgrader på balkongen.

    Kram till Dig!

    SvaraRadera
  4. Ja, Ta tjuren vid hornen, jag måste också frosta av min :) Nu kör vi så det ryker hahaha... Ha en underbar kväll i frostastecken. kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails