onsdag 27 januari 2010

Rensa i röran 2

Hade inte min bloggvän Pia skrivit kommentar om sin frys, så hade jag nog inte hittat på att göra detta igår kväll. Men jag liksom tände på idéen, och lust ska man bejaka, hmm. Jag började kl 20.
När klockan va 22, så ville jag krypa isäng och titta på en film.. Men jag hade inte kommit halvvägs när klockan slog 22. Så då blev det in med några kastruller kokande vatten i frysen , och mitt kvälls te fick jag ta på stående nästan, mellan vattenkok, pillande och torkande...Men klar blev jag och skönt känns det, så nu kan jag bocka av detta i min rensa i röran lista...

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du har det gjort.Är ju ingenting man längtar efter.Vad det snöar ,vill inte ha mera,vill ha vår.Tänk första koppen kaffe ute va gott.Tur man kan drömma.....Ha en fin kväll Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails