onsdag 27 januari 2010

Mera snö!


Vi kan vänta oss riktigt dåligt väder idag, norrlandskusten varning 2..Känns inte bra alls.

Det går en längtan genom oss, ju större och mäktigare något är, desto djupare känns saknaden efter en förlösning...

I morse kom mitt skatpar som jag tidigare har berättat om, på besök ..Dom tittade till sitt bo som dom har haft i många år. Men förra häckningsperioden boade dom inte här, så jag hoppas att dom i morse kom fram till att boet kan åter sättas ibruk för denna säsong. Jag saknar dom så mycket... Och med deras besök så finns det hopp om att våren stundar och är närmare än vad som känns ute idag...

2 kommentarer:

  1. Det råder ingen tvekan om att vi är många som längtar till våren nu, men än så länge får vi nöja oss med att njuta av att fortsätta boa in oss hemma med tända ljus.

    Härligt med skatorna, intelligenta och vackra som sagt!

    Varmaste kramen

    SvaraRadera
  2. Hej
    Du har en award/utmaning att hämta hos mig om du vill.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails