söndag 3 januari 2010

Mössa på Rönnen!

Även Rönnen har satt på sig sina mössor denna vinter, jag har ingen mössa aaaaaa men en kapuschong på min vandrar jacka det har jag..
Har just ätit en brunch, sov lite länge för jag kom i säng så sent..
Ni vet hur det kan vara, man kommer hem sent är då lite små sugen på nåt att äta, kan inte gå i säng med den tankekänslan, då är det kört för min del att somna, så det blev te och tvåhårdingar inget äpple men en clementin, satte mig vid datorn och blogga lite , lala runt i hemmet och tänkte på vad jag borde göra osv, vid tre tiden gick jag och la mig och slumrade till tv:n som fortfarande va på när jag vaknade i morse..
För min del blir det en skön söndag med en lång promenad, och med lite värmande tankar.

Låt mig få svepa om mig
din mjukhet
Låt mig få stillna
i din närhet
Låt mig bara få vara

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails