söndag 3 januari 2010

Power Trion !

kvällen flöt på lugnt och behagligt med tillhörande sofftumling och tv. Marika ringde och frågade om jag inte va på gång?! Och hade lust att promenera ner på stan och och lyssna på Powertrion.Vi hade prata om det för ett par dagar sedan men jag hade faktiskt glömt bort det...
Jag slets upp ur min verklighet ,vandrade runt här hemma ett par varv, svängde mig hit och dit , kände in liksom...Tittade ut på snöflingorna som sakta föll från himlen och temp visade nästan -10, Men va sjutton, klart att vi ska ner och lyssna och få i oss en dos skönt gung..
Marika kom förbi mig och vi styrde ner på stan i armkrok, för det va så himla halt men vädret va helt underbart vackert... Väl på plats mötte vi många bekanta, jätteroligt när man inte har träffat vissa på väldigt länge..

Killarna i bandet spelade för fullt och folk stod som vanligt som packade sillar med sina kroppar diggandes och med glasen över sina huvuden, skön stämning till skön musik.Som tur va, hade Marika sin lillkamera med sig i fickan.


Efter att vi hade fyllt på vår dos av musik och hejande så begav vi oss hem igen , riktigt nöjda över att vi hade promenerat ner en sväng i vinter mörkret..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails