onsdag 6 januari 2010

Klar för vargavintern!


Va i Stockholm igår, och på Carlings hittade jag min mössa!!!

Så nu är jag redo för vargavintern...

Men nu brukar det va så här... Att, ja har letat och letat efter den rätta mössan, ja lite av kärlek vid första ögonkastet. Men att leta runt för den känslan har inte varit så lätt, men nuuuu dök den upp, hjärtat gjorde en fri volt, DEN ska jag ha, kosta va den kosta vill.

Så håll ut där ute, eftersom jag nu äntligen ska dra på mig en mössa, så kommer det snart att vända, vinden kommer att se till att vi får det varmare igen, och min dyra mössa kommer att hamna på hyllan,i väntan på nästa vinter.

Men idag på min lång promenad ska den på, och i morgon med.För fyfasiken va kallt det är.

3 kommentarer:

  1. Vilken gosig mössa! Ser så superskön ut, så jag önskar att jag passade i mössa. Fast å andra sidan ser jag hellre lite tokig ut en stund istället för att frysa öronen av mig i kylan. :)

    Den kommer att klä Dig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tror du är jättesöt i den :)

    SvaraRadera
  3. Tack för era varma rader blir så glad..
    Vargavinterkarm till er båda ;)..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails