onsdag 6 januari 2010

Härlig dag!

Min dag igår va jätte mysig, jag åkte med Jocke, Jenny och lille Hugo till Stockholm..
Efter att vi hade uträttat lite ärenden, så begav vi oss till Kista centrum ooo my good, så mycket det fanns där då, både va det gäller folk som tydligen har pengar kvar efter Jul och affärer som även trots låg konjunktur också finns kvar...
För min del kunde jag glädjas åt alla ställen man kunde fika på, för jag gillar att slå mig ner och bara få titta på allt som händer om kring mig, alla människor som är ute och donar och fixar eller
bara hänger runt och som jag, tittar och funderar.
Vi mötte upp Jerry och Sabina där, dom letade snabbt upp oss när vi mös till det över en kopp kaffe.
Även Hugo passade på att äta där.Sedan gick vi som tänkt runt och handlade lite, efter att vi hade travat runt så va det dax att äta...Sedan va det dax igen att handla och titta lite mera, för att sedan avsluta med en fika..
Nöjda och belåtna och Hugo va som en solstråle hela dagen, han är bara så fantastiskt härlig...
Krama vi om varandra och vi åkte hem till Norrtälje och Sabina och Jerry åkte hem till Vaxholm.

4 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag du har haft med dina nära och kära.Mysigt att sitta och kolla på människor som far runt.Ha en härlig torsdag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ja, vi hade så roligt..
    Tack för din kommentar
    önskar dig en underbar dag
    kram

    SvaraRadera
  3. Gud vad mysigt ni verkar ha!! Snart kommer jag hem en svang och da ska vi fika allihopa!!

    Saknar er sa!! Massa pussar och kramar min allra basta!
    Love you gulle dig!

    SvaraRadera
  4. Love you massa mest <3 skynda kom innan kaffet kallnar :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails