lördag 29 januari 2011

Spastund !

Tog en promenad till Ellinor i kväll och drack lite kaffe, men jag var hemma ganska tidigt.
Njöt en kväll i badkaret fyllt till bredden, istället för lite olja som jag brukar ha i vattnet blev lite badsalt sandelwood mmmm ljuvlig doft.Fast jag har badkar så är det inte så ofta jag tar mig tid till att ligga där och njuta, det brukar oftast bli en dusch. Men nu i sena kvällen har jag haft egen spastund, så rogivande och skönt. Sedan mojsade jag till det i soffan med te och en fruktsallad. Samlade mina tankar och funderingar, och fick lite ny tändning med lite fräscha idéer, som jag ska berätta om en annan dag.
Nu väntar sängen, med en god natts sömn hoppas jag.
Godnatt alla där ute i cybervärlden.

4 kommentarer:

  1. Mmmmm vad skönt med en spastund och lite mys.Bara älskar att få egen tid och mysa och pyssla om sej själv.Bara så skönt.Ha en fin lördag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt de låter :)
    Saknar badkar, men sen när man har ett så badar man inte så ofta i allfall.
    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  3. hmmm.det låter så skönt..skulle göra detsamma ikväll, men plötsligt var det försent på kvällen.
    kl.22. det var bara att gå isäng.(fest igår).
    Men imorgonbitti startar jag med spa...
    kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej bloggisvänner !
    Tack för era kommentarer, jag blir så himla glad.
    Ja visst är det skönt med en spastund hemma, med ljuvliga dofter , värme, och levandeljus.
    Som balsam för själ och kropp.
    kram kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails