måndag 3 januari 2011

Positivt år !


GILLAKNAPPEN = Städ,Tvätt,Handla..Nytt för i år är att gilla dessa måsten..Så med hopplasteg styr jag nu mot tvättkorgen sedan åker dammsugaren fram och vi dansar en sväng för att avslutningsvis hoppla vidare mot mataffären och jonglera med mina matkassar hem... Framför allt gilla att stå i den långa kön vid kassan..Tjohooo
När räkningarna ska betalas ska jag bara tindra och glädjas av att jag finns..
Så med positiva tänket ska jag nu lägga till dessa saker på listan, jag har redan blivit bättre på en massa saker men känner nu att det är dags att bli mera bäst på det som jag har gillat sämst.

5 kommentarer:

  1. Livet blir säkert roligare med den attityden till tråkiga saker :) Lycka till !

    SvaraRadera
  2. Jaaa det måste ju fungera perfekt, istället för att bli irri på sånt man inte kan påverka :) jag ger mig mao :).
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  3. Ha ha ska man vara så positiv :)
    Ok, nu ska jag plocka bort julen , tjohoooo
    Ha en bra daga! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Ja positivt tänkande kommer man långt med.....Hoppas du har fått en go start på det nya året.Ha en skön kväll Varn kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Låter som en strålande idé. Varför lägga ner en massa negativ energi på sådant som ändå måste göras. :)
    Kram på Dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails