tisdag 18 januari 2011

En utmaning !

Jag fick en utmaning idag av blogg vännen Annas vardag
Och nu har jag antagit den.


Så här:

Nu är jag väldigt nyfiken. Hur ser era skrivarlyor ut? Hur ser det ut där ni funderar ut alla visdomar? Jag inser att det kanske är lite varstans men var är er hemma-hörna? Jag uppmanar alla att visa sin skrivarlya men för att få igång det hela utmanar jag 5 bloggar

Jag skriver nästan alltid i min blogg här vid köksbordet, trots att jag har ett kontorsrum med den stationära datorn.Även andra bra ställen för en lap har jag, men jag gillar köket som jag har berättat i tidigare inlägg.Jag sänder nu vidare denna utmaning till :

Brittansapneér . Livskrafter . Huskatt . LIVSGLÄDJE OCH SJÄLARO . natalie´s

6 kommentarer:

  1. Va kul!
    Du verkar ha en fin utsikt från köket också, jag gillade också tidigare mitt kök men nu känns de trångt :)
    Soffan eller stolen är bättre!
    Ha de bra!
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  2. Nu har jag gjort utmaningen :) kul!! borde få såna här utmaningar flera gånger kan ju bli vad som helst!! :D

    kram

    SvaraRadera
  3. Roligt! Tack för att jag blev utvald, återkommer med bildbevis på min blogg snart!

    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Okej, mitt bristande intresse för städning kommer visas upp i alla sin glans!

    SvaraRadera
  5. Men oj, hej och hå. Detta har jag missat eftersom jag inte varit så bra på att blogga nu när jag flyttar, tyvärr. Kul att jag blev utvald. Dock är mitt hem i lådor så det finns ingen bild att dela med mig av på min skrivarlya. Flyttar ju till Götet denna månad men om du vill kan jag gärna återkomma i februari...Kul ide
    Ha en fin fredag
    kram
    Emma

    SvaraRadera
  6. Ja det var just en utmaning som heter duga...Jag har iallafallantagit den. Som 70+ vill jag sitta bra...ha bra ljus...Dock har jag inte så många sprudlande tankar /i fingrarna/ som Du klämmer fram. Men jag gör så gott jag kan.
    Det är kul att skriva av sig lite.'Önskade bara att fler apneevänner hörde av sig. (fler!!!jag har ju ingen som skriver) pust o puu. Kram min sol.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails