torsdag 20 januari 2011

Hjälp mig då !




Letar och far runt dagarna går och snart är det väldigt nära söndag och deras födelsedag ?! Vilka??? Jo mitt Tvillingpar, Jerry och Nicklas fyller år..
Att jag inte lär mig något alls, under hela deras liv vet jag ju att dom fyller år den 23 januari, lagom efter julen och mera lagom efter all J..a REA. Tror ni att lilla staden Norrtälje har, just nu, sista veckan fått in några nya varor till hugade presentshoppare??? Brukar det finnas saker att handla denna vecka någonsin??? -Nä !
Borde jag inte kunna handla födelsedagspresenter under någon annan årstid eller månad än sista veckan före deras dag? -Nä, tydligen inte..
Jag kanske kickar på denna "panik" och irritation över att allt är slut, i slutet på januari , faktiskt de flesta affärer inte bara klädbutiker..
Om jag hade befunnit mig i Stockholm så hade iallafall oddsen varit lite större, men jag kommer inte att åka dit föränn det blir kalas på söndag.
Om det där med att handla present under någon annan del av året för att sedan gömma det tills det är dags , det är inte min "cup of tea", för jag kan inte hålla mig , utan då skulle dom få den redan efter en veckas undangömma, jag skulle aldrig klara det...För paketen skulle bara ligga och gråta efter sin ägare tills jag gav med mig och lämna bort dom, sådan är jag.
Så det är väl bara att fortsätta jakten på bästa presenterna imorgon igen.
Godnatt


3 kommentarer:

  1. Du är inte ensam om att alltid vara hopplöst sent ute :D
    Grattis till killarna!

    SvaraRadera
  2. Hahaha nää förstår det, men jag blir extra glad av att höra att jag inte är ensam om detta :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Sv: Idébok är superbra! Man får så många idéer som man glömmer bort.

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails