tisdag 11 januari 2011

Som jag har längtat !

Efter morotskakan, som jag egentligen har gjort slut med efter som det är skapligt beroendeframkallande.
Men på eftermiddagen hade jag en date med Natalie nere på stan.
Vi skulle titta runt och spåna på födelsedagspresenter, hon till sin kära sambo och jag till mina tvillingsöner Nicklas och Jerry som fyller år den 23 Januari..
Ingen direkt lätt sak så efter en tur på stan och inget shoppande.
Gjorde vi det vi inte har gjort på väldigt länge.
Vi gick på Café och bad om extra levandeljus på bordet och "möstill" med varsin baljakaffe och morotskaka..
Efter att vi suttit länge och väl ,pratat och skratta vad det dags att skiljas åt, hon halkade hem till sitt och jag halkade hem till mitt, skönt ute fast väldans halt är det. Någon present lyckades vi inte handla med oss hem .. Men uj så mätt i magen jag blev, tur att jag va tvungen att gå en prommis med Frans när jag kom hem, för att lyckas ge plats imagen för lite middag också.
Mobilbild blev det idag..

2 kommentarer:

  1. Jag har kvar bena och morotskakan satt bra i magen :) och kaffet va extra gott tycker jag ;) haha!! <3

    SvaraRadera
  2. Skönt att du inte halkade
    utan kom hem ordentligt ..
    Man blev liksom "långmätt" hahahaha
    kramis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails