lördag 29 januari 2011

Lördagsmys med vovvarna .

Lördagkvällens lilla projekt kommer att bli som hundrastare, kramkompis och mattant åt min väninnas Chihuahua gäng, känns helt perfekt efter en vecka i storstan kan jag behöva ta det lugnt ett par dagar. Hon kom förbi för ett par timmar sedan med deras ena bil som jag ska ha här tills i morgon, eftersom jag ska åka hem till dom senare ikväll för dogfixet. Så jag och Frans tog tillfället iakt och åkte iväg till Nordrona och sprang runt en stund, sedan begav vi oss till Mc donald´s för att för en gång skull inmundiga varsin hamburgare och en påse morötter, det är sånt smått som jag kan sakna när jag nu för tillfället är hopplöst billös.
Kändes så skönt att cruisa omkring i en varm go bil, -ah meen vad jag saknar bil. Tror även Frans saknar bil, men nu ska jag mysa en stund med honom innan jag åker till dom andra.
Ha en toppen skön kväll alla bloggläsare.

3 kommentarer:

  1. Att ha bil är bekvämt ! Och man känner sig lite extra fri :)
    Hoppas du fick en trevlig kväll och myste loss med hundarna !

    SvaraRadera
  2. Hur många hundar skulle du se efter?

    skönt att du kunde låna bil ett tag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Saknar bil som sjutton, just pga frihetskänslan.
    aa mysstund blev det.
    Det vart bara 3 kvar hemma, hon tog med sig ett par dit hon skulle :).
    Ha en toppen måndag
    kram på er

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails