lördag 1 januari 2011

Det nya året !




2011 Har nu gjort entré..
Med en otroligt snöig kväll med stark vind avslutade vi 2010 i samma anda som den har varit under de sista månaderna. Dock ganska varm med bara några minus grader.
Själv har jag njutit kvällen själv med Frans och jag kunde inte låta bli att trotsa vädret och försöka locka fram lite bilder på fyrverkeriet som liksom snöade bort,skönt för Frans och andra djur så dämpade vädret ljudet väldigt bra och sikten va inte heller till belåtenhet för hugade smällarfolk, så strax efter tolvslaget dog det ut.
Äntligen tror jag att jag kan få Frans att gå ut och pinka en sväng innan vi kryper till sängs denna nyårsnatt..
Ett P.s Wow vilken vacker natt det blev, slutat snöa och vindstilla nu klockan är 01,58 ..

2 kommentarer:

  1. Du orkade göra ett inlägg redan i natt :)
    Fina bilder, mina blev suddiga undras varför.
    Ha en bra start på nya året!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Smällare och rakter uppskattas sällan av husdjur.
    Här regnade det.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails