onsdag 1 december 2010

I går Jippitjohoo !

Mitt rara söta urgulliga pussvänliga barnbarn Vincent kom på besök. Med sig hade han så klart Pappa Jerry och mamma Sabina..
Dom kom på tidiga eftermiddagen så vi fick några timmars umgänge.


Det känns så otroligt fantastiskt och overkligt att min "lille" Jerry har blivit pappa..
Stort på nått sätt och han har en underbar mamma åt sin son och flickvän vid sin sida Sabina..
Jag är så lycklig för deras skull.
Vi tog en fika innan det va dags för lillprinsen att få lite mat. Då passade Jerry och jag på att åka ner på stan och uträtta lite ärenden
När vi kom åter va det hunger hos oss som hade satt in, så snabbt fixa vi ihop en middag och efter den en dessert sen va det kväller redan och familjen packad ihop sina saker och begav sig hemåt och jag ställde mig och diska men denna kväll med ett leende på mina läppar och med några tänkvärda ord i mitt hjärta..

En gammal indian sa en dag till sitt barnbarn:

Två vargar krigar inom oss alla. Den ene vargen av rädsla och hat. Den andre vargen av kärlek och fred. Vem vinner?? frågade barnbarnet. -- Den vi matar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails